Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące zakupów w sklepie.
Kliknij na interesującym Cię pytaniu:
- Jak sprawdzić dostępność produktów?
- Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
- Jak długo będę czekać na przesyłkę?
- Jakie występują formy dostawy?
- Ile zapłacę za przesyłkę?
- Jak zapłacić za zamówienie?
- Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
- Co to jest przechowalnia?
- Czy mogę otrzymać fakturę?
- Jak zmienić lub anulować moje zamówienie?
- Gdzie jest moja przesyłka?
- Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
- Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Jak sprawdzić dostępność produktów?
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:
- Dostępny - Produkt jest dostępny w magazynie. Czas realizacji zamówienia wynosi do 2 dni roboczych od dnia przyjęcia zamówienia do realizacji.
- Na zamówienie - Produkt jest dostępny tylko na zamówienie. W tym przypadku o dokładnym czasie realizacji zamówienia zostaniesz poinformowany po przyjęciu zamówienia do realizacji. Może on wynosić do 7 dni roboczych.
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto, po zalogowaniu do Twojego konta, będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Po otrzymaniu zamówienia rozpoczynamy jego realizację, a Ty będziesz na bieżąco informowany o postępie prac.
termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
Jakie występują formy dostawy?
Przy zamówieniach o wartości 250 zł i większej dostawa jest bezpłatna. W tej sytuacji towary wysyłamy wyłącznie firmą kurierską.
W przypadku zakupu towarów poniżej kwoty 250 zł masz do wyboru następujące sposoby dostawy:
- firma kurierska (koszt dostawy 14 zł) - czas dostawy: 1 - 2 dni robocze,
- paczkomaty InPost (koszt dostawy 10 zł) - czas dostawy: 1 - 2 dni robocze,
- odbiór osobisty w naszym punkcie sprzedaży stacjonarnej w Białymstoku przy ul. Bolesława Chrobrego 10A.
Ile zapłacę za przesyłkę?
Koszt dostawy zależy od wartości zamówienia. Przy zamówieniach o wartości 250 zł i wyżej dostawa jest bezpłatna. Przy zamówieniach o mniejszej wartości koszt dostawy zależy od wybranego przez Ciebie sposobu dostawy. Przy wyborze dostawy firmą kurierską wynosi on 14 zł, zaś przy dostawie do paczkomatu InPost - 10 zł.
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- przedpłata na konto,
- płatność elektroniczna (w tym płatność kartą).
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Tak, możesz odebrać zamówienie osobiście w naszym punkcie sprzedaży stacjonarnej znajdującym się w Białymstoku przy ul. Bolesława Chrobrego 10A. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo w celu ustalenia terminu odbioru.
Co to jest przechowalnia?
Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.
Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu się do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.
Czy mogę otrzymać fakturę?
Do każdego zakupu w sklepie wystawiamy paragon fiskalny. Jeśli chcesz otrzymać fakturę, to w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury (w tym przede wszystkim numer NIP). Jeśli tego nie zrobisz, to wystawiony zostanie wyłącznie paragon fiskalny bez numeru NIP. Na podstawie takiego paragonu nie można wystawić faktury.
Jak zmienić lub anulować moje zamówienie?
Możesz modyfikować lub anulować swoje zamówienie jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu anulowania lub jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie:
Gdzie jest moja przesyłka?
Po wysyłce towaru w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego (w przypadku wysyłki firmą kurierską) lub numer przesyłki (w przypadku wysyłki do paczkomatu InPost). Położenie Twojej przesyłki możesz śledzić na specjalnych stronach firm przewozowych.
Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu:
W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji zapoznaj się z procedurą reklamacji zamieszczoną w regulaminie sklepu i postępuj według podanych tam kroków.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), jeśli jesteś Konsumentem w rozumieniu przepisów tej ustawy, to możesz odstąpić od umowy w terminie 14 dni od daty odebrania towaru i niezwłocznie - jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy - zwrócić zakupiony towar.
W przypadku, jeśli chcesz zwrócić towar, to zapoznaj się z procedurą zwrotów zamieszczoną w regulaminie sklepu i postępuj według podanych tam kroków.